Jakie filmy Marczewskiego uważacie za najlepsze?
Ja widziałem na razie dwa.
1. "Weiser" 8+/10
2. "Ucieczka z kina Wolność" 7/10
1.Klucznik 9/10
2.Zmory 9/10
3.Dreszcze 8+/10
4.Ucieczka z kina Wolność 8+/10
5.Weiser 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ucieczka z kina Wolność 7,11 19
2 Dreszcze 7,22 9
3 Zmory 6,40 5
4 Klucznik 6,33 6
5 Weiser 6,29 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ucieczka z kina "Wolność" (1990) 7,18 28
2 Dreszcze (1981) 7,31 13
3 Zmory (1978) 6,44 9
4 Klucznik (1979) 6,33 6
5 Weiser (2000) 6,23 13
1. Ucieczka z kina... - 9/10
2. Klucznik - 9/10
3. Dreszcze - 8/10
4. Zmory - 8/10
5. Czas zdrady - 5-6/10
6. Weiser - 5-6/10
+
Bielszy niż śnieg - 8/10
Wielkanoc
Odejścia,powroty