1.Sprawa Kramerów 8/10 2.Naiwniak 7/10 3.Półmrok 7/10 4.Piętno 6/10 5.Smaki miłości 5/10 6.Billy Bathgate 4/10 7.Nadine 4/10
Szkoda, że tak mało. Taka skromniejsza wersja Lumeta. Nie był artystą w tym powszechnym- uduchowionym znaczeniu. Ale był wspaniałym reżyserem. Bliskim ludzi i prozy życia.
za film "Kramer vs. Kramer".