Za 'Repo Men' i 'Sid and Nancy'. Szkoda, że jego następne filmy nie były już tak popularne...
Ano szkoda. "El Patrullero" i "Death and the Compass" to jego najlepsze filmy. Chociaż gryzę się jeszcze z "Walkerem".