"Siła spokoju"; "Gang z boiska"; "Droga sławy"; "Annapolis"; "Trener"; "Po prostu walcz"; "The blind side"; "Huragan"; "Radio"; "Hurricane season"; "Tytani"; "Męski sport"; "He got game"; "Above the ring" ...oj jest tego naprawdę trochę
A najlepszy z nich, którego nie wymieniłaś to "Najwspanialsza gra w dziejach".
Pozdrawiam
Męska gra - rewelacja, warto zobaczyć ten film. Kiedyś widziałem dramat sportowy o koszykówce, główny bohater maił ksywę kozioł (niesamowity wyskok i talent - niestety zmarnowany) , proszę o pomocy z tytułem tego filmu.
to ja dodam "Invincible", "Miricle", "Youngblood", "Replacements", "Secretariat", "Seabiscuit", "Basketball Diaries"
ale ten film "Ekspres" to nudny, nudny, nudny film zwyczajna nędza, że ma 8 to już mnie na tym portalu nie dziwi według mnie nawet 5 nie powinien mieć
nie wymienione, a moim zdaniem godne uwagi:
Moneyball (2011), Forever Strong (2008), Ali (2001), Goon (2011), Pride (2007)
oraz klasyki :)
Biali nie potrafią skakać (1992) i Potężne kaczory (1996)
Oprócz tych, które wymieniliście myślę, że śmiało można polecić także: Wojownik (2007) - historia polskiego kickboksera Marka Piotrowskiego, Piłkarski poker (1988) - wiem, że komedia ale jakże do niedawna realistyczna, Radio (2003), Człowiek ringu (2005), Za wszelką cenę (2004), Huragan (1999), Tytani (2000), Miłość i koszykówka (2000), Rocky - ale chyba tylko pierwsze 3 części godne obejrzenia.