1. Gringo 8/10 <3
2. Śledztwo Skończone - Proszę Zapomnieć 8/10
3. Boję Się 7/10
4. Dzień Puszczyka 7/10
5. Zeznanie Komisarza Policji Przed Prokuratorem Republiki 7/10
6. Zabić Sędziego 5/10
jeden z najlepszych reżyserów Poliziottescho. Damiani nie ma może w swoim dorobku wybitnych arcydzieł jednak w każdym...